Sunday 1 December 2013

Testimoni Rakan Yang Mencuba Set Kehamilan

"Saya mencuba produk shaklee kerana sangat menginginkan cahaya mata setelah beberapa tahun berkahwin.

Sebelah pagi;
  • 1 bj B-complex dan 3 biji alfalfa (selepas sarapan)
Sebelah malam ;
  • 1 biji GLA dan 1 biji Vit E (selepas makan malam)
  • selang sejam, saya ambil 3 biji alfalfa (1 hingga 2 jam sebelum tidur) 
  • Setelah seminggu, saya tingkatkan bilangan alfalfa kepada 5 biji pagi dan 5 biji malam.

     


Apa yang saya ingin kongsikan bersama ialah berlaku beberapa perubahan yang menakjubkan kepada diri saya seminggu selepas mengambil supplemen ini. Dalam masa saya tertunggu-tunggu bilakah saya disahkan hamil, saya sangat gembira dengan kemajuan yang berlaku keatas kesihatan saya setelah hampir 2 minggu menggunakan  supplemen shaklee

  1. Dalam minggu pertama apabila bangun pagi saya tidak lagi terbersin-bersin, begitu juga apabila sebelah malam. Sebelum ini setiap kali bangun pagi dan menjelang malam saya akan kerap bersin.
  2. Setelah seminggu, simptom asma saya telah berkurang. Saya juga tidak terlalu sensitif dengan habuk yang sedikit.
  3. Kulit wajah saya yang sebelum ini berminyak dan berjerawat membuatkan saya juga mencuba Vit-C shaklee. Dalam masa seminggu saya dapati jerawat yang banyak terutamanya di dahi semakin berkurang. Saya bertambah yakin dengan shaklee.
  4. Masalah keputihan yang saya alami juga berkurangan. Sebelum ini masalah keputihan saya sangat teruk dan berbau sehingga terpaksa mengambil antibiotik. Namun setelah 2 atau 3 hari, masalah yang sama yang berulang lagi. Sekarang tidak lagi.
Saya sangat gembira dengan perubahan positif yang berlaku sendiri ke atas diri saya sejak menggunakan supplemen shaklee ini. Sememangnya berkesan, selamat dan mesra alam.

Saya berharap suatu masa nanti saya disahkan mengandung kerana tujuan asal saya mencuba produk shaklee ialah untuk mendapatkan zuriat sendiri.

Dalam pada itu, saya turut serta menjadi pengedar shaklee.Kini saya juga sebahagian daripada pengedar Shaklee. Sambil memelihara kesihatan dengan produk shaklee, sambil menjana pendapatan.

Sekian, terma kasih kerana sudi membaca testimoni saya"

Pn M
Pahang.

Berminat dengan produk shaklee atau ingin menjadi pengedar?
Sila hubungi Suzila Husein 016-9406604
HUBUNGI PENGEDAR SHAKLEE BERHAMPIRAN


No comments:

Post a Comment