Sunday 2 June 2013

ESP dan 5 soalan lazim tentang ESP

Shaklee ada byk produk yg d jual.
Mana satu produk terbaik utk saya dn keluarga?

Untuk kita maintain kesihatan terbaik:
1. ESP
Kenapa ESP? Sbb semua kita d cipta dari sel. Sel sentiasa d ganti setiap hari. Hanya protein yg dpt membina sel. Protein pula ada 2 samada protein dari haiwan atau protein dari tumbuhan. Bila terlampau banyak mkn daging masalah yg timbul tinggi kolestrol. Hanya protein dari tumbuhan yg rendah kolestrol.
Kelebihan esp shaklee ialah ia none GMO, bermakna tidak ada perubahan dari segi ginetik.
Satu sudu yg d ambil setiap hari sama khasiat dgn meminum 1 jar kacang soya. Esp bagus utk kulit yg cantik dn utk awet muda.
Hanya pesakit buah pinggang tak d galakkan minum. Utk ibu2 menyusu pula bagus utk membanyakkan susu ibu . 





Soalan 1:
Boleh kah d bancuh dgn air panas?
Tidak boleh sbb ia akan merosakkan ikatan asid amino protein dn tidak berkhasiat lg. ia boleh d bancuh dlm air suam. Air sejuk pun boleh sbb ia mudah larut ( Instant)

Soalan 2:
Boleh d bancuh dlm air lain spt oren, milo, dsb?
Boleh kecuali teh, kopi dn nescafe sbb minuman itu mengandungi kafien. Nanti khasiat protein akan hilang.

Soalan 3:
Peringkat umur brp boleh minum esp?
Dari kanak2 2 thn keatas hingga ke warga emas. Kalau kanak2 1 tahun d syorkan mengambil meal shake shaklee.

Soalan 4:
Saya tak gemar minum susu @ soya, jadi apa yg boleh sy gantikan utk maintain sihat?
Vita-lea produk ke 2 penting. Multivitamin shaklee iaitu vita lea. mengandungi 28 vitamin dn mineral. info lanjut tentang Vita-lea akan saya kupaskn dlm post akan dtg.


Soalan 5:
Bagaimana saya nk order ESP?
Anda cuma perlu hubungi saya dan saya akan uruskan pesanan anda dengan kadar segera.

Selamat beristirehat bersama keluarga d hujung minggu. 



Untuk info & order:

ID : 994413
sms/whatsapp: 0169406604

No comments:

Post a Comment